Trassel (Tangled)

Jag har hört talas som den här filmen när jag såg att den gick på bio, men jag tänkte att den skulle vara rätt barnslig och inte i min smak.. men en dag hade jag tråkigt.. "no way..!!" och då laddade jag ner filmen på svenska, och såg den bara för att kolla vad det var liksom.. och den var så sjukt bra!! Jag trodde disney hade slutat att göra bra filmer men dom har lyckats och likaså med musiken i filmen. Älskar låten "The Kingdom Dance" som den heter på engelska, med fiolerna och allt, man blir så glad av låten! Och Maximus (den vita hästen) är bara för cool med hans intelligent. Eugene (killen) är nog den mest intressanta karaktären i filmen med tanke på hur han beter sig vilket är posetivt haha han är så rolig på ett ironiskt sätt :D Det är mycket random humor i den här filmen, vilket jag älskar! Det går inte att inte skratta åt den här filmen! Otroligt nog gillar jag på något sätt Rapunzels "mamma", hennes röst passar så mycket till utseendet.. :o Gillar att dom har gjort en ny version av myten Rapunzel, hela berättelsen är spännande, äventyrlig, rolig, charmig, öhm.. den har typ allt? <.<



4,9 av 5 får den :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Bra recension, väldigt utförligt och sant det du skrev :D Fast jag skulle nog ge filmen en solklar 5a av 5a.. den har allt :o

2011-08-19 @ 20:50:26
URL: http://lulebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0