THE QUESTIONS STILL REMAINS

Idag var jag i Haparanda på Candy World! Jag hittade en hel låda med LAKRITSNAPPAR för 70 kr!! Och lakrits pirat pengar för samma sak.. det fanns bara en låda kvar av lakritsnapparna, som att den var nämnad för mig för den fanns inte förra gången jag var där, men tyvärr så var det inte jag som betalade så ville inte ta :( istället köpte jag bara FYRA tuggummin, alltså man är på Candy World och köper bara det.. det är ju fört sjukt, men jag är faktiskt inte sugen på godis. Jag har faktiskt inte lust att göra nånting alls.. känns som att nånting är ofullbordad i mitt undermedvetna, vanliga fall brukar jag fullborda saker genom att se film, sova, rita, läsa, osv men vad jag än gör nu så släpps inte känslan av att någon är ofullbordat.. Jag vet inte vad det är, det  gör mig galen för när jag känner såhär så har jag verkligen ingen ork eller lust att göra nånting! inte ens sova eller se film längre.. jag vet inte vad det är, önskar det fanns någon som kunde ge mig svar på saker men tyvärr verkar det som att man måste lösa allting själv. Bara att bita ihop, och andas.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kram på dig, du är verkligen stålkvinnan <3

2011-08-07 @ 02:55:00
URL: http://lulebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0