IRON MAN 2

från Iron Man



Ja, denna film Iron Man 2 som jag inte gillade först för att jag tyckte att den lät för "superhjälteaktig" och jag har svårt att tycka om robotar och sådant. Tycker det är mest bara Pang Pang och för lite handling. Men jag såg Iron Man 2 på TV för några dagar sen den gick på TV och jag tänkte att okej, jag ger den en chans. Och den visade sig inte alls att vara typisk robot film, denna hade även handling. Det är många scener som är humoristiska, och spännande scener. Robert Downey Jr spelar i filmen den tekniska geniet och vapendesignaren Tony Stark som även är Iron Man. Om inte det var just han som var med i filmen så skulle jag nog aldrig ha tyckt om den heller, för han är perfekt för rollen!  Har såklart sett första Iron Man också, och den första filmen brukar oftast vara bäst enligt mig men denna gång är 2an faktiskt bättre. Men jag tror att det beror på att jag såg den först och att den är mest i min smak helt enkelt ;)

Betyg: 7/10



Kommentarer
Postat av: Sigurdnathalie

This site is professional and to the point.

2011-12-14 @ 12:14:02
URL: http://sigurdnathalie.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0